Nem látom a beállított fizetési módom a kosárban, mi lehet a gond?

2020.11.02. 15:13

Lehetséges, hogy az adott fizetési módot nem engedélyezted a szállítási módoknál. Így hiába a megfelelő beállítás, nem fog megjelenni a listában az adott fizetési mód.

Ide kattintva erről több információt olvashatsz: Fizetési módok beállítása ShopRenterben

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére