A webáruházadba érkező rendeléseket folyamatosan kezelned kell. Attól függően, hogy milyen beállításokat választottál, a számlázással nem kell külön időt töltened, mivel vagy már a rendeléskor, vagy a rendelés teljesítettre állításakor kiállítja automatikusan a rendszer.
A beérkező rendeléseid az Orders menüpont alatt fogod látni és itt tudod majd kezelni is.
Válaszd ki az újonnan beérkezett rendelést a rendelés listából és kattints az adott rendelésszámra a sor elején, ezzel megnyitod az adatlapját az adott tételnek.
A rendelés adatlapján láthatod a rendelt terméket, a kifizetett összeget, a szállítási módot és költséget, emellett a felhasznált kuponkódot is.
Az alábbi rendelési példát úgy állítottuk be, hogy a számla akkor jöjjön létre, ha fizetettre állítjuk a rendelés állapotát (Mark as paid).
Az alábbi példában az ÁFA 27%, ez is megjelenik a rendelés összesítőben.
Ezen felül a Customer blokkban a megrendelő adatai láthatók, amelyek az “Edit” gombokra kattintva módosíthatók.
Amint beérkezik a vásárláshoz szükséges összeg a “Mark as paid” gombra kattintva tudod jóváhagyni a befizetést, és ezt követően automatikusan kiállítja a rendszer a számlát is (ebben a beállítási módban).
Ha úgy állítod be a Billingo alkalmazást, hogy a rendeléskor jöjjön létre a számla, akkor már a beérkező rendelésnél is látszódni fog a kiállított számlád, mivel automatikusan elkészül.
Ugyanez történik akkor is, ha online fizet az ügyfél, mivel egyből teljesül a fizetés, így a rendszer egyből kiállíthatja a számlát.
Amint rányomsz a “Mark as paid” gombra a számla elkészül, de fontos, hogy ezt csak akkor fogod látni, ha frissítesz az oldalon, mivel automatikusan nem frissül a rendelési felület.
Az idővonalon viszont megjelenik, hogy jóváhagytad a befizetést.
A már jóváhagyott befizetést követően a Billingo alkalmazás már el is készítette a számlát, aminek az elérési útját megtalálod a jegyzetek mezőben (Notes) és az idővonal eseményei között is az oldal frissítését követően.
Ezt követően a rendelésed postáznod kell, a végleges lezárást a “Mark as fulfilled” gombbal teheted meg. Így teljesített állapotba kerül a megrendelés.
Adhatsz a teljesített állapothoz postai azonosítót is akár.
A rendelés így már lezárt és archivált állapotba kerül, ahogy az idővonalon is látszik.
A rendelési listában is látszik, hogy lezárt és teljesített a rendelés állapota.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig
Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig