Miben segíthetünk?
Gyakori Kérdések
Módosítva: 2019-08-26 09:07:08- Online számla adatszolgáltatás
- A NAV online számla rendszerben létrehoztam a technikai felhasználót, de a Billingóban hibák kapok a tesztelés gombra kattintva.
- Az ingyenes Starter verzióban is elérhető az Online számla adatszolgáltatás?
- Mely számlákat továbbítja a Billingo a NAV felé?
- Fel kell-e tüntetni a számlán, hogy az bekerült az online rendszerbe?
- Honnan tudom, hogy a számlám bekerült az Online számla rendszerbe?
- A PTGSZLAH beküldési kötelezettség megmarad 2018. július 1-je után is?
- Mi a teendőm a 2018. július 1-től induló Online számla adatszolgáltatással kapcsolatban?
- Ha összekötöm a fiókom a NAV-al látni fogja minden adatom?
- Regisztrációval kapcsolatos kérdések
- Az adóhivatalnak jeleznem kell, hogy ezt a számlázóprogramot használom?
- A regisztrációkor megadott adataimban (pl. bankszámlaszám, adószám, cím) változás történt. Hol tudom ezeket megváltoztatni?
- Egy e-mail címmel lehet több regisztrációm?
- Több cégem van, mindegyikkel külön kell regisztrálnom?
- Adószámos magánszemélyként is regisztrálhatok?
- Hogy kell bejelentenem a NAV-nak, hogy a BiIlingot használom?
- Számlatípusok
- Előleg számlát tudok készíteni a Billingoval?
- Előzetesen engedélyt kell kérni elektronikus számla küldéséhez?
- Hogyan tudok helyesbítő számlát készíteni a Billingoval?
- Billingoval tudok szállítólevelet kiállítani?
- Mi a különbség a hagyományos és az elektronikus számla között?
- Most regisztráltam, és elektronikus számlát szeretnék kiállítani. Mi a teendőm?
- Storno számla vagy helyesbítő számla? Mikor melyiket kell alkalmazni?
- Miért jelenik meg a kiállított e-számláimon a "Legalább egy aláírás hibás" üzenet a bal felső sarokban, amit az ügyfelek látnak én pedig nem. Azt mondják, hogy emiatt a számla nem tekinthető eredetinek.
- Idegen nyelvű számla
- Számla tartalmi elemei
- Miért nem jelzi a rendszer a számlán hogy eredeti vagy másolat, és miért nem példányszámozza?
- A papír alapú számlát alá kell írni és bélyegzővel el kell látni?
- Hogyan tudom az eszámlán az időbélyeget és a digitális aláírást ellenőrizni?
- Digitális aláírás tanúsítvány érvényesítése
- Vissza lehet dátumozni a számlát?
- Hogyan tudok kedvezményt megadni?
- Mit tudok tenni abban az esetben, ha valamilyen oknál fogva csak később tudok számlázni, mint ahogy a fizetés történt?
- A kerekítést hol tudom beállítani?
- Milyen formátumúak a számlasorszámok? Tudok ezen változtatni?
- Korábban egy másik számlázóprogramot használtam. Van arra lehetőség, hogy folytatólagosak legyenek a számláim sorszámai?
- Készítettem egy angol nyelvű devizás számlát és az Áfa forintban is szerepel a számlán. Miért?
- Számla műveletek
- Számlák exportálása
- Számlalista
- A számla listában honnan tudom, hogy az adott számla elektronikus vagy hagyományos?
- Hogy tudom megnézni az elkészült számláim számlaképét?
- Billingon keresztül küldöm opciónál, hol tudom ellenőrizni mi történt a számlámmal?
- Fizetettre állítottam egy számlát a számlalistában, de téves dátumot adtam meg. Hogyan módosítható?
- Számlaértesítő e-mail
- Meg tudom nézni a számlaértesítő e-mail tartalmát? Kaphatok belőle másolatot?
- Hogyan tudom e-mailben elküldeni a számlát?
- Nem kapja meg a vevő a számla e-mailt, pedig helyesen adtam meg az e-mail címét. Mit tudok tenni?
- Rosszul adtam meg a vevő e-mail címét, így nem kapja meg a számlát. Hogyan tudom javítani?
- Munkatársak menüponttal kapcsolatos kérdések
- Beállítások GYIK
- Egyéb
- Hogyan tudom bekapcsolni az azonnali számla fizetés funkciót?
- Azonnali számlafizetés myRaiffeisen mobilapplikációval
- Más számlázóprogramból áthozhatom a számláim a Billingoba?
- A Billingo mennyi ideig őrzi meg a számláim?
- Mi az az időbélyeg?
- Pénztárgép helyett használható a Billingo?
- Hol találom az évzárás funkciót a Billingoban?
- Mi az a tömeges számlagenerálás?
- Mire szolgál a számla előtag?
- Mi az a számlatömb?
- A program nyelve átállítható más nyelvre (pl. angol, német)?
- Hogy tudom több e-mail címre elküldeni a számlát?
- Előfizetésekkel kapcsolatos kérdések