Sandbox/Teszt fiók módban tökéletesen működött a számlakészítés, viszont élesben nem működik. Mi lehet a gond?

2020.11.03. 10:53

Ebben az esetben valószínűleg az okozza a gondot, hogy a Sandbox módban használt számlatömb ID-t használod az éles rendszeren.
Az éles és a sandbox számlatömbök azért különböznek, hogy véletlenül se a teszt tömbbel hozz létre olyan számlát amire szükséged lenne.

A megoldáshoz menj a Billingo fiókod beállítások menüpontjához, válaszd a számlatömbök almenüt és másold ki az éles számlatömb ID-t. Ezt illeszd be a WooCommerce beállítások menüpontján belül a Billingo lapfül számlatömb ID mezőjébe és a mentést követően már kész is vagy a beállítással.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére