Mit jelentenek a "Header: X-API-KEY or X-TOKEN" vagy "DocumentBlock is not found" hibaüzenetek?

2020.11.06. 11:50

A “Header: X-API-KEY or X-TOKEN“ hibaüzenet abban az esetben jelenhet meg ha V3-as API összeköttetéssel kapcsolatos WooCommerce Billingo plugint telepítettél, de nem megfelelő V3-as API kulcsot használtál az összekötéshez.

Abban az esetben, ha a “DocumentBlock is not found.” hibaüzenetet kapod, a pluginnál nem a V3-as számlatömb ID-t használtad az összekötésnél.

Az átállási segédletünkben megtalálod, hogy miként tudod az átállást a V2-es API-ról a V3-as API verzióra megtenni: Átállás V3 API verzióra WooCommerceben

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére