Egy webáruház esetében például, amikor megrendelés érkezik, a rendszer az API segítségével átküldi az információkat a Billingo számára, a számlázó pedig automatikusan kiállítja a számlát, már csak nyomtatni kell. Ha az adatok átvitelekor az e-mail cím is átkerül a Billingóba, akkor a program automatikusan ki is küldi a számlát e-mailben, így azzal már tényleg nem marad semmilyen teendő.
Az API használatának nagy előnye, hogy sok időt spórolhatsz meg vele, ráadásul a hibázási lehetőség is minimális. A számlázó ugyanis a megrendelés során megadott adatokat adja át. Nincs elírás, nincs kihagyott vagy hiányzó adat.
A Billingo API ugyanilyen egyszerűen működik egy arra alkalmas weboldal vagy egy saját rendszer esetén is.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig