A Beállítások menüben Basic, Standard és Pro előfizetés esetén jelenik meg a Munkatársak almenü. Itt különböző hozzáféréseket lehet beállítani adott fióknál több felhasználónak: bárkinek aki számláz vagy dolgozik a programmal egyénileg állítható a jogosultsági szint.
Ezáltal a számla listában követhető például, hogy ki állított ki egy adott számlát.
Új felhasználó hozzáadásához az alsó sáv "Új munkatárs hozzáadása" gombjára kell kattintanod.
Ha rákattintottál az "Új munkatárs hozzáadása" ikonra, egy jobbról beúszó ablakban megadhatod a felvenni kívánt felhasználó e-mail címét, nevét, és a jelszót, amivel majd be tud lépni a Billingo fiókba.
Jelenleg, egy email cím csak egyszer lehet regisztrálva a Billingóba, tehát ha pl. a munkatársad egy másik cégnél már hozzá lett adva munkatársként, őt az “Új munkatárs meghívása” funkció segítségével tudod a profilodhoz kapcsolni. Az “Új munkatárs meghívása” gombra kattintva meg kell adnod a munkatársad e-mail címét. Erre az e-mail címre egy meghívót fogunk küldeni, amelyet a munkatársadnak el kell fogadnia ahhoz, hogy a profilját összekapcsolhassuk a tiéddel.
Elérhető multiprofil fejlesztésünk, amelynek segítségével már egy e-mail cím több Billingo fiókhoz is csatolható. Így könnyedén kezelheted a további fiókjaidat is. Bővebben erről az alábbi segédletünkben olvashatsz: Multiprofil
A megjelenő ablakban add meg a munkatársad e-mail címét, vezetéknevét, keresztnevét, állíts be egy jelszót, majd add meg a jogosultsági szintjét. Itt választhatsz adminisztrátori, munkatársi és asszisztensi jogosultsági szint között. Az adminisztrátori szinttel módosíthatja a fiókod beállításait is a felhasználó, a munkatársival csak a számlázási funkciókat éri el. Az asszisztensek nem férnek hozzá a beállításokhoz és a kiadásokhoz sem.
A hozzáadott munkatárs bekerül a listába, itt módosíthatsz a jogosultsági szintjén a későbbiekben is ha szükséges, és ki is tudod léptetni a későbbiekben abban az esetben, ha szeretnéd megvonni a hozzáférést valamilyen okból.
Abban az esetben, ha vannak már korábban felvett munkatársaid, akik még az új jogosultsági rendszer előtt kerültek meghívásra, náluk meg kell határoznod egy hozzáférési szintet, és ezt követően a két listát összevonjuk számodra.
Korábban megadott munkatárs esetén az új jogosultsági rendszer alapján felül kell vizsgálnod a jogosultsági szinteket, és az aktuális opciók közé kell besorolnod munkatársaid. Ehhez a korábban hozzáadott munkatárs szekcióban kattints a műveletek gombra, azon belül pedig a jogosultság almenüre. Itt válaszd ki az új jogosultsági szintet majd kattints a mentésre.
Amint minden korábban hozzáadott munkatárs esetén beállítottad a jogosultságot, egy szekcióba vonjuk őket össze az újonnan hozzáadottakkal.
Ezt csak és kizárólag akkor kell megtenned, ha voltak korábban rögzített munkatársaid. Ha nem volt ilyen, egy listában fogod őket látni.
Ezt követően a munkatársad már be tud lépni az e-mail címével és a megadott jelszóval a fiókba.
Az általa létrehozott számlákat látni fogod, mert a számla listában megjelenítjük számodra az információt:
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig