Miért jelenik meg a kiállított e-számláimon a "Legalább egy aláírás hibás" üzenet a bal felső sarokban, amit az ügyfelek látnak én pedig nem. Azt mondják, hogy emiatt a számla nem tekinthető eredetinek.

2019.10.07. 13:29

A PDF olvasó nem ismeri az adott tanúsítványt, ezért jelzi ezt a hiba üzentet. Ez nem a számla hibája, hanem a PDF olvasó téves beállítása. A számla hiteles.

A PDF olvasóban az aláírásoknál az aláírás részletekre kell kattintani majd a tanúsítvány részleteire.



Ekkor az új felugró ablakban a megbízhatóság menüt kell választani és a hozzáadás a megbízható tanúsítványokhoz gombra kell kattintani.



Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére