Nem találom a bejövő számláim a Billingóban. Mit tudok tenni?

2022.11.16. 11:50

Első körben fontos, hogy ellenőrizd, hogy a Beállítások/NAV Online Számla menüpont alatt beállításra került azon funkció, hogy a bejövő számláidat lekérjük a NAV rendszeréből.

Amennyiben a beállítás rendben van, és mégsem látod az összes számlád, kérlek, ellenőrizd a NAV Online Számla fiókodban, hogy ott megtalálhatóak-e a keresett számlák. Amennyiben igen, küldd el részünkre a hiányzó számlák adatait és tudunk segíteni.  

Fontos, hogy a funkció a Basic Online Számlázó csomagtól érhető el.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére