Mi történik, ha rossz címet adok meg, ezért a partnerem nem kapja meg a számlát?

2021.04.26. 05:40

A cím megadásakor a rendszer ellenőrzi az adatok helyességét és amennyiben nem létező címet talál, hibát jelez. Azonban ha olyan cím kerül megadásra, amely létező, de nem helyes, a hibát a rendszer nem észleli, ez minden esetben a számlaküldő felelőssége.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére