Az összekötéshez kattints a Számlázó / Bankszinkron / Banki tranzakciók menüpontra.
Az ekkor megjelenő felületen kattints a Tovább az összekapcsoláshoz gombra.
Itt tekintheted meg azon pénzintézetek listáját, melyek vezetett bankszámlái összeköthetők a Bankszinkronnal.
Válaszd ki a Kereskedelmi és Hitelbankot és add meg az IBAN bankszámlaszámodat, majd kattints a Tovább a kapcsolódáshoz gombra. A Hozzáad gomb segítségével több IBAN-t is rögzíthetsz.
FONTOS: Az IBAN-t szóközök és elválasztó karakterek nélkül kell megadni kizárólag az angol abc nagybetűi és számok használatával.
Ezután Billingód átirányít a K&H felületére.
Az összekötési folyamat során a netbank azonosítás elvégzése kétszer szükséges a megfelelő összekötéshez
A netbank felületén válaszd ki, hogy milyen módon kívánod azonosítani magad: mobil-tokennel, SMS-sel vagy VICA-val.
Mobil-token esetén indítsd el a K&H mobilbank alkalmazást és válaszd ki a mobil-token azonosítást. Olvasd be a színes kódot és azonosítsd magad mPIN kóddal vagy Touch ID-vel.
Az azonosítást követően láthatod a bankszámlaszámot, amelynek tranzakciói szinkronizálásra kerülnek a Billingóval, valamint azt is, hogy mely időpontig engedélyezett a Billingo hozzáférése a számlaadatokhoz, amit később manuálisan újra meg kell újítani.
Majd megkezdődik K&H bankszámlád és Billingo fiókod összekötése. Ez néhány percet is igénybe vehet, ez alatt ne navigálj el az oldalról.
A banki adatok visszamenőleg max. 90 napra kerülnek szinkronizálásra.
Ezután láthatod összekapcsolt netbank fiókod adatait a Billingón. Végül kattints a Beállítás befejezése gombra és már el is készültél.
A Billingo Bankszinkron ingyenesen Basic, Standard és Pro csomagjainkban érhető el.
Pro csomagban 3, Basic és Standard előfizetéssel pedig 1 bankszámla adataid tudod szinkronizálni Billingóddal.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig