Nem tudom összekötni az EUR-alapú bankszámlámat a Bankszinkronnal. Mit tegyek?

2025.06.13. 10:58

Ha már van egy HUF-alapú bankszámlaszámod rögzítve, és nem tudod hozzáadni mellé az EUR-alapú számlát akkor a következőt javasoljuk:

  1. Először szüntesd meg a Bankszinkront a korábban rögzített HUF-os számlaszámnál.

  2. Ezután add hozzá újra egyszerre mindkét számlaszámot (HUF és EUR), és szinkronizáld őket.

Ezzel a lépéssel mindkét számla csatlakoztathatóvá válik a Bankszinkron szolgáltatáshoz.

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

Üzenj nekünk

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére