Korlátozták a fiókomat az előfizetésem hiánya miatt, miért nem tudok belépni?

2025.07.24. 13:16

Ha az előfizetésed automatikus megújításra van állítva, azonban az előfizetésed ennek ellenére nem került befizetésre a rendszer automatikusan korlátozza a fiókodat. Ilyenkor nem tudsz belépni, és a szolgáltatások sem érhetők el, amíg az elmaradt összeget ki nem egyenlíted.

Amennyiben problémád adódik a befizetéssel, kisebb csomagra szeretnél váltani vagy kérdésed van a korlátozás okával kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és segítünk megoldani a helyzetet.

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

Üzenj nekünk

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére