Mostantól lehetőséged van arra, hogy több szállításhoz kapcsolódó szállítólevél alapján egyetlen számlát állíts ki. Ezzel nemcsak időt takaríthatsz meg, hanem átláthatóbbá is teheted a számlázási folyamatot – kevesebb adminisztráció, egyértelműbb elszámolás.

Így készíthetsz gyűjtőszámlát több szállítólevélből

  1. A szűrők segítségével egyszerűen meghatározhatod, mely szállítólevelekből szeretnél gyűjtőszámlát létrehozni.

  2. Miután kijelölted a megfelelő szállítóleveleket, a „Csoportos műveletek” menüpont alatt válik elérhetővé a „Gyűjtőszámla készítése” opció. Fontos, hogy ez a menüpont csak akkor aktiválódik, ha legalább egy elemet kijelöltél a listából.

  3. A gyűjtőszámla készítésének indítása után automatikusan átirányítunk a számlakiállítás felületére.

    Ezen az oldalon minden adat előre kitöltésre kerül a kiválasztott szállítólevelek alapján. A bennük szereplő tételek tételesen megjelennek a számlaképen is.

    A számlán szereplő partneradatokat mindig az elsőként kijelölt szállítólevél alapján határozzuk meg.

  4. Ha a kiválasztott szállítólevelek mind ugyanahhoz a partnerhez tartoznak, akkor a gyűjtőszámlán is ez a partner kerül automatikusan beállításra.

    Ha viszont különböző partnerekhez tartozó szállítólevelekből állítasz össze gyűjtőszámlát, akkor a rendszer automatikusan az elsőként kijelölt szállítólevél alapján tölti ki a partneradatokat, ezek az adatok természetesen szabadon módosíthatók a számlázási folyamat során.

  5. A gyűjtőszámla megjegyzés rovatában feltüntetjük azoknak a szállítóleveleknek a sorszámát, amelyek alapján a számla készült.

szallitolevel_1.gifimage-20250813-124343.png

Oldal tetejére