Beérkezett rendelések kezelése Webshippyben

2022.02.04. 13:22

Irányítópult

A beérkezett rendelésekről és további statisztikai adatokról az irányítópultban értesülhetsz:

Rendelés kezelés

A rendelések kezelése menüpont megrendelések almenüjében láthatod az összes olyan tételt ami a fiókodba érkezett.

Itt együtt kerül listázásra a webshop összekötésekből származó és a Webshippy rendszerében létrehozott megrendelések is.

Ezt minden esetben a forrás oszlopban fogod látni és a rendelés azonosítóból.

A korábbi példa alapján a lista első megrendelés azonosítója a ShopRenter webáruházban leadott rendelés azonosítóját emelte át a Webshippy rendszerébe. A második rendelés a Webshippyben került létrehozásra manuálisan.

Az azonosítóra kattintva tudod megnézni az adott rendelés részleteit. Itt még lehetőség van a rendelés módosításra is. A csomagtörténet fülön pedig azt tekintheted meg, mikor importálta a rendelést a másik rendszerből a Webshippy.

Fontos, hogy a Webshippy munkatársai csak a csomag lezárásakor, az utolsó fázisban állítják ki a számlát, addig lehetőség van a módosításra. Ezt követően már a kiállított számlával kezelik a megrendelést.


A Webshippy felületével kapcsolatos alaposabb beállításokban kollégáink nem tudnak további segítséget nyújtani. Bármilyen további kérdésed lenne a Webshippy beállításairól, az információkat a hivatalos tudástárban találhatod meg: https://help.webshippy.com/

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére