Nem kapja meg a vevő a számla e-mailt, pedig helyesen adtam meg az e-mail címét. Mit tudok tenni?

2022.11.16. 11:52

Előfordulhat, hogy az e-mail spam mappába kerül, azonban ez nem a számlázóprogram hibája, hanem az e-mail fiók téves beállítása. Az is lehetséges, hogy olyan spam szűrők vannak beállítva amik egyáltalán nem engedik be a levelező rendszerbe ezeket az e-maileket. Ebben az esetben a partnerrel szükséges egyeztetni, hogy ellenőrizze illetve módosítsa a spam szűrőbeállításokat.

A számla útjáról minden esetben tájékozódhatsz a számla sorában található levél ikonról. Rákattintva látható, hogy mikor történt a küldés, kézbesítés, megnyitás.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére