Rosszul adtam meg a vevő e-mail címét, így nem kapja meg a számlát. Hogyan tudom javítani?

2021.10.21. 13:46

Első lépésként a partner adatainál kell módosítani az e-mail címet.

A Partnerek menüpontban keresd meg az adott partnert és kattints a műveleteket jelző három pontra, majd a Szerkeszt gombra.

Ezt követően a bizonylatlista oldalon keresd ki a hivatkozott számlát és a sor végén kattints a három pontra, majd válaszd a Bizonylat kiküldése e-mailben opciót és küldd ki a helyes e-mail címre.


Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére