Az Ügykezelővel külön ügyfelenként, rendszerezetten kezelheted árajánlataidat, megrendelőlapjaidat, szállítóleveleidet, teljesítési igazolásaidat, számláidat és nyugtáidat.
FONTOS: Az Ügykezelő használatához Pro előfizetés szükséges.
A Bizonylatok és számlák menüpont alatt válaszd az Ügyek menüpontot. Ügymenetet az új Ügy gombra kattintva hozhatsz létre.
ÚJDONSÁG!!!
Új ügyet már bizonylat létrehozáskor is tudsz rögzíteni, ehhez kattints az Új ügymenet létrehozása gombra.
ÜGYMENET
Ügymenet megnevezése - Itt kell megadnod az adott ügy elnevezését.
Ügytömb - Válaszd ki, hogy melyik ügytömbben hozod létre az ügyet.
PARTNER ADATOK
A kereső segítségével választhatsz már meglévő partnereid közül, akit az ügyhöz rendelsz, vagy az Új partner gombra kattintva felvihetsz új partnert is.
Új partner felvitele esetén az alábbi információkat kell kitöltened:
Partner típus - vevő, szállító vagy mindkettő, valamint opcionálisan megadhatod a Vevő főkönyvi számát
Partner neve
Számlázási cím - ország, irányítószám, település, cím
Partner adózási típusa - adószámmal rendelkezik (belföldi áfa alany vagy adószámmal nem rendelkezik (természetes személy) vagy külföldi adószámmal rendelkezik, egyéb
Adószám - illetve ha van, a csoportos adószám megadása
E-mail címek (opcionális) - ahová az üggyel kapcsolatos dokumentumok érkezzenek
Telefonszámok (opcionális)
Számlaszám (opcionális)
Belső megjegyzés (opcionális)
Továbbá megadhatsz egyedi számlázási beállításokat:
Fizetés módja
Számla típusa
Fizetési határidő
Pénznem
Számla nyelve
Kedvezmény
FONTOS: Az itt beállított értékek - a partner esetén - felülírják az alapértelmezett beállításokat.
Végül kattints a Rendben gombra.
Az ügy létrehozásához nyomd meg a Mentés gombot.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig