Összekötöttem a Billingo fiókomat a bankszámlámmal, de egyetlen tranzakció sem jelenik meg, csak az egyenlegem látszik. Mit tegyek?

2022.11.16. 12:37

Első körben újítsd meg a kapcsolatot, a Bankszinkron/Bankszámlák menüpont alatt az adott bankszámlaszámnál a „3 pont” ikonra kattintva a „szerkesztés” opciónál. Ott legörgetve találsz egy „megújítás” gombot. Ez gyakran orvosolja a problémát. 

Amennyiben a fennakadás még ezután is fennáll, kérlek jelezd részünkre, képernyőképpel igazolva és tudunk segíteni.

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

Üzenj nekünk

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére