Már egy hete nem jelent meg új tranzakció a bankszinkronomban, pedig volt pénzmozgás a számlámon. Mit tegyek?

2025.06.13. 08:25

Első körben újítsd meg a kapcsolatot, a Beállítások (fogaskerék ikon) / Számlázó/ Bankszámlák menüpont alatt az adott bankszámlaszámnál a „ceruza” ikonra kattintva a szerkesztés opciónál. Ott legörgetve találsz egy „megújítás” gombot. Ez gyakran orvosolja a problémát. 

Amennyiben a megújítás nem hozza a kívánt eredményt, úgy szintén a bankszámla szerkesztésében, a "Bankszinkron" modulnál a "Törlés" opciót szükséges választani, ezt követően újra összekötni a bankot a Billingo fiókkal.

Amennyiben a fennakadás még ezután is fennáll, kérlek jelezd részünkre, képernyőképpel igazolva és tudunk segíteni.

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

Üzenj nekünk

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére