A Billingóval egyszerűen és villámgyorsan készítheted el számláidat Meska fiókodban, amellyel rengeteg adminisztrációt spórolhatsz meg magadnak.
Ahhoz, hogy papírmentes elektronikus számlákat is készíthess, válassz a Basic, Standard és Pro csomagok közül.
Billingód és Meska fiókod összekötéséhez először API kulcsot kell generálnod számlázódban. A Meska rendszere ezen keresztül tud majd kommunikálni számlázóddal, így közvetlenül Meska fiókodból készítheted el számláidat.
Billingo fiókodba belépve kattints a bal oldali sávban az "Összekötések" menüpontra!
2. Majd válaszd az “API kulcsok” menüpontot, ezt követően pedig az “API V3” opciót!
3. A lap alján kattints az "Új API kulcs" feliratú kék gombra
4. Az API kulcs létrehozásakor add meg az API elnevezését (pl. Meska API), az összekötésnél válaszd ki a Meskát, hatáskörnek pedig az "Olvasás, írást"-t, majd kattints a Mentés gombra!
5. Másold ki a létrehozott API kulcsot!
6. Ezután menj a https://www.meska.hu/Billingo oldalra és másold be az API kulcsot.
Ha ez megvan, akkor a Fiókom/Eladott termékeim menüben megjelenik a "Számlát állítok ki" feliratú gomb. Kattints rá nyugodtan, itt fogod látni a számla adatait, amiket mind beemel a program, de persze át tudod még írni, ha szükséges. Számlakiállításkor egy felugró ablakban is meg kell majd erősítened, hogy biztosan szeretnéd kiállítani a számlát.
Ha szeretnéd, hogy a számla azonnal e-mailben is kimenjen a vásárlódnak, akkor ezt a Profilom/Billingo számlakiállítás menüben tudod beállítani.
A Meskán keresztül kiállított számlákat eléred a Billingo oldalán is, sőt, ha később esetleg sztornózni kellene valamiért, azt már csak a Billingóba belépve és a számlát kikeresve tudod majd megtenni. Tehát az így kiállított számla is olyan lesz, mintha közvetlenül a Billingóban állítottad volna ki.
Milyen hibalehetőségek fordulhatnak elő számlakiállítás során?
Ha sikeresen bemásoltad az API kulcsot a Meskán, megjelent a Számlát állítok ki gomb, de számlakiállításkor hibajelzést kapsz, azaz nem tudsz bizonylatot készíteni, ez több okból is lehet, sajnos mi nem látjuk mi a probléma, de ezekkel találkoztunk:
nem volt megadva minden adat a Billingo felületén
nem volt számlatömb létrehozva a Billingo felületén
elektronikus számlát szeretnél kiállítani, de nem rendelkezel Billingo Basic, Standard vagy Pro előfizetéssel
Ezeket ellenőrizd le, és továbbra sem tudod mi lehet a gond, amiért a sikeres API összekötés ellenére sem enged számlát kiállítani a Billingo rendszere, akkor keresd ügyfélszolgálatukat: H-P 10-15 óráig +36-1/500-9491, hello@billingo.hu
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig