Az alábbi példa rendeléssel mutatjuk be azt, hogy miként jut el a felhasználó rendelése a megrendelés pillanatától a kiállított számláig.
Első körben leadja a rendelést a webáruházban.
A kosárba helyezést követően az elérhetőségi és szállítási adatokat adja meg, majd a következő lépésnél választhat az általunk engedélyezett fizetési módok közül.
Ezen felül kuponkód megadására is van lehetősége, ennek működését egy későbbi példán vezetjük majd le.
A sikeres megrendelést követően a felhasználó e-mail értesítést kap arról, hogy a megrendelése beérkezett, hamarosan megkezdődik a feldolgozása.
A leadott rendelések a ShopRenter bolt adminisztrációs felületén megjelennek az oldal kezelője számára.
Az adott rendelés kezelésére a Bolt menüpont Rendelések almenüjében van lehetőséged.
Az új rendelés megjelenik a rendelési listában. A kezelésére jelöld ki azt a rendelést, amelyet módosítani szeretnél, ekkor a megjelenő lehetőségek közül válaszd a “Rendelés állapotának módosítása” gombot.
Fontos, hogy a beérkező rendelés állapota minden esetben az lesz amit az adott fizetési módhoz közvetlenül beállítasz. A lenti példa alapján a rendelés a függőben lévő állapotot kapta, mivel banki átutalásos a fizetési mód, így ennek a beérkezését ellenőriznie kell az adminisztrátornak.
Amint beérkezett az adott rendelésre az elvárt összeg, vagy kártyás fizetés történt, esetleg más módon rendezte a rendelési összeget a vásárló, az alábbi módon állíthatod ki a számlát.
Kattints az adott rendelés mellett a módosítás gombra, és azon belül válaszd az állapotok lapfület.
A lapfülön, a rendelés adott állapotát láthatod, esetünkben “Függőben lévő” értékkel, mivel banki átutalásos fizetést választottunk a fizetésnél:
Amint teljesítettnek tekinted a rendelést, állítsd át az állapotát “Teljesítve” értékre és menj a jobb alsó sarokban szereplő “Állapot módosítása” gombra.
A módosítást követően a rendszer eltárolja az állapotváltozás időpontját, és sikeresnek jelzi a folyamatot.
Ezzel egy időben a Billingo alkalmazás beállításainak köszönhetően a számla azonnal kiállításra kerül és e-mailben továbbítja a rendszer a felhasználó számára az elérhetőségét.
A teljesített rendelési állapotváltozással a számla elérhetőségét az alábbi e-maillel elküldjük a felhasználó számára. A számla letöltése gombra kattintva a vásárlót a Billingo felületére navigáljuk.
A számla adatait itt is megtekintheti a vásárló, majd a számla letöltése gombra kattintva betöltjük a kiállított számlát. A fizetési határidő az általunk a Billingo alkalmazásban meghatározott lesz.
A kiállítást követően természetesen a Billingo fiókodban is tárolásra kerül a számla. Amint beérkezik az összeg, ezt itt is jóvá kell hagynod, ekkor zöld szívre, fizetett számlára vált az állapota.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig