Miért nem kerül be a rendelés a webshopomból a Webshippybe??

2020.11.02. 15:30

Az értékesítési csatornáknál a Webshippy rendszere a “Feldolgozás alatt” és “Függőben lévő” állapotú rendeléseket tudja csak átemelni. Így ha valamelyik webáruházadban esetleg “Teljesített” állapotúra állítja a rendszer a rendelést a sikeres fizetés után, úgy az nem fog átkerülni a Webshippybe.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére