Okozhat gondot, ha a Billingo fiókom a webáruházamban és a Webshippyben is be van kötve??

2020.11.02. 15:32

Igen, ebben az esetben lehetséges, hogy duplikáltan jön létre egy rendelésről a számla, mivel kiállításra kerül a webáruház összekötése segítségével, majd a csomag lezárásakor a Webshippy által is.

Ezért javasolt ilyen esetben a Webshippy összekötése a számlázó rendszerrel.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére