A következő másolása: Bekerült a rendelésem a Webshippybe de nem állította ki a számlát a rendszer, mi történhetett??

2020.11.02. 15:31

A Webshippy rendszerébe az összekötött webáruházakból importálja az API kapcsolat segítségével a rendszer a rendeléseket. Itt a Webshippy kollégái elkezdik feldolgozni a rendeléseket. Abban az esetben, ha nem látod azonnal a számlát, az azért van, mert a Webshippy munkatársai a csomagolás utolsó fázisában állítják azt ki. Mindeddig lehetőség van a rendelési tételek módosítására is.

Kérdésed van?

E-mail

E-mail

Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig

hello@billingo
Telefon

Telefon

Kérdésed van, információra van szükséged?
Kollégáink telefonon is segítenek.

Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
10:00-15:00 óráig

+36-1/500-9491

A Billingód bárhova veled tart.

Töltsd le az applikációt!

App store Google
App store Google
Billy
Oldal tetejére