Nagyon fontos, hogy a NAV Online Számla rendszerébe az adatszolgáltatást az olyan számlák esetén meg kell tenned, ahol azt a jelenlegi törvényszabályozás meghatározza.
Az alábbi e-mail értesítés bekapcsolásával a megadott e-mail címre tájékoztatást küldünk számodra abban az esetben, ha az adott órában egy kiállított bizonylat esetén nem tudta rendszerünk elvégezni megfelelően az adatszolgáltatást a NAV Online Számla rendszere felé.
Általánosan az alábbi esetekben lehet gond az adatszolgáltatással:
Érvénytelen adószám feltüntetése a bizonylaton.
Adott napon bejegyzett adószám megadása, amely még nem szerepel a központi adatbázisban.
A NAV Online Számla rendszerében törlésre került a technikai felhasználó.
Hibás technikai felhasználó adatok a Billingo fiókban.
Minden esetben az adott órára vonatkozó adatokról tájékoztatunk, tehát a kiküldött e-mail listában csak az új tételek fognak megjelenni.
Az alábbi levélben nyújtunk számodra tájékoztatást arról, hogy mely bizonylatsorszámok esetén volt probléma az adatszolgáltatással.
Természetesen ez a funkció a Beállítások/Bizonylat beállítások/NAV Online Számla értesítő levelek menüpontban bármikor kikapcsolható.
Az értesítő e-mailben szereplő tételsorszámok ellenőrzését minden esetben javasoljuk!
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig