A kiadások rögzítését és a szinkronizálást követően a listában megjelennek a tételek.
A felületen lehetőséget biztosítunk számodra szűrésre különböző paraméterek szerint, a szűrt adatok letöltésére, kifizetési állapot megadására, kiadás kategória besorolásra, szerkesztésre, csatolmány hozzáadásra és a korábban felvitt tételek szerkesztésére és törlésére is.
A rögzített kiadási tételeknél megjelenítjük az alábbi információkat:
Partner, Sorszám
Kategória (Fenntartás, Eszköz, Árukészlet, Fejlesztés, Reklám, Szolgáltatás, Egyéb)
NAV online adatszolgáltatás státusza
Fizetettségi állapot (Nincs fizetve, Készpénz, Átutalás, Utánvét, Bankkártya, SZÉP kártya, PayPal, Postai csekk, Kompenzáció, Egészségpénztári kártya, Kupon, Utalvány, Postautalvány, Barion, PayU, PayPal - Utólag fizetve, Online bankkártya, Barter, Váltó, Előreutalás, Levonás, Skrill, Payoneer, Upwork, Transferwise, Pick Pack, Áruhitel, Paylike)
Kiadás létrehozásának dátuma (új) - Ez az a dátum, amikor a Kiadást rögzítetted. NAV-szinkron esetén az a dátum jelenik meg, amikor bekerült a NAV-ba a számla.
Fizetési határidő és Teljesítési dátum
Végösszeg
Csatolmányok (pontosan láthatod, hogy az adott tételhez hány dokumentumot csatoltál)
Kiadás részletes adatainak megtekintése
Műveletek ikon - Szerkesztés, másolás, törlés
A listában külön ikonnal jelezzük, ha NAV Online Számla rendszerből szinkronizált számláról vagy manuálisan felvett kiadásról van szó.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig