Törekszünk arra, hogy számodra a legjobb megoldásokat nyújtsuk. Ennek ellenére előfordulhat, hogy olyan hibával találkozol, amely az elvárt működést akadályozza.
Amennyiben hibát tapasztalsz, kérlek, az alábbi adatokat mindenképp küldd el nekünk, hogy minél hamarabb segítséget tudjunk neked nyújtani.
Fontos pontok a bejelentéshez:
Az PrestaShop adminisztrációs felületére belépve megtalálod milyen verziójú webshopot használsz:
A Modulok menüpont Module manager almenüjében megtalálod milyen verziójú Billingo alkalmazást használsz:
Ellenőrizd, hogy a legfrissebb Billingo modult használod e? Amennyiben ez nem a legfrissebb, akkor kezdésnek frissíts rögtön, mert lehetséges, hogy megoldja az adott gondot.
Szükségünk lesz a naplózott Log adatokra. A naplófájlok elérhetősége a weboldalad szerverén található az alábbi mappában: /var/logs/ (Korábban /app/logs)
Létrehoztunk a modulban egy hibakereső kódot, aminek segítségével kollégáink ki tudják vizsgálni az általad jelzett hibát, ezt a Billingo modulon belül találod. Fontos, hogy a teljes kódot kimásolva küldd el nekünk, a képernyőmentés nem elegendő róla.
Ha valami egyszerűen működik (például fehér üres ablak jelenik meg mikor számlát generálnál, vagy PHP hibaüzenetet kapsz (fatal error/warning stb)) akkor php error_log -ot érdemes megnézni, abban is lehet nyoma a hibának (ha kiírta a hibát, akkor azt is küldd el nekünk). Abban az esetben, ha nincs hozzáférésed a PHP Errorloghoz sem, kérd a webfejlesztőd, vagy a szerver szolgáltatód segítségét ezzel kapcsolatosan.
Az adott hibával kapcsolatban küldj nekünk képernyőmentést.
Írd le számunkra a hiba produkálásának menetét, miként ütköztél a hibába. Fejtsd ki számunkra azt is, hogy mi az általad elvárt helyes működés.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig