A Beállítások / Előfizetéseim / Számláim és adataim menüpont alatt találod az összes Billingóban tett előfizetésedről kapott számlát. Továbbá számlázási adataid is itt adhatod meg.
Abban az esetben, ha a Beállítások/Vállalkozási adatok menüpontban kitöltötted az adataidat, a rendszer ezt követően ezeket automatikusan átemeli a számlázási adatokhoz.
Ha a cégadatoktól eltérő számlázási információt szeretnél megadni, akkor azt ebben a menüpontban tudod megtenni. Így a Billingo előfizetésről kapott számlák az itt megadott címre kerülnek kiküldésre.
Lehetőséged van továbbá megadni, hogy hagyományos vagy elektronikus számlát szeretnél kapni tőlünk. Így a későbbiekben ilyen típusú számlákat kapsz majd előfizetéseid követően.
Amennyiben egy tőlünk kapott számla nem a kívánt adatokkal került kiküldésre, úgy kérlek, első körben itt javítsd az adatokat, majd azt követően vedd fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és kérd a számla módosítását.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig