A Beállítások/Előfizetéseim menüpontban kezelheted előfizetéseidet.
Aktuális árainkat az alábbi linken éred el: https://www.billingo.hu/arak
Ha előfizetést szeretnél választani, akkor a szolgáltatás sorában található Előfizetek gombot szükséges használnod. Ezután választhatsz, hogy melyik csomag ideális számodra, illetve a csomagok felsorolása felett adhatod meg, hogy havi vagy éves bontásban szeretnéd azt megvásárolni.
A csomag kiválasztása után rendszerünk továbbirányít egy összesítő felületre, ahol kitudod választani a fizetés módját és véglegesítheted a vásárlást a Tovább a fizetéshez gombbal.
Jelenleg átutalással vagy bankkártyával van lehetőséged az előfizetést megtenni. Bankkártyás fizetés esetén a rendszer azonnal a fizetési felületre irányít és sikeres kifizetést követően aktiválja majd számodra a csomagot.
Átutalás esetén 1 munkanapot vesz igénybe, míg a rendszer ellenőrzi a befizetéseket. Fontos, hogy utaláskor a kapott díjbekérő sorszámát tüntesd fel a közleményben. A díjbekérőt fiókodban a Beállítások/Előfizetéseim/Függőben lévő fizetés fül alatt találod, továbbá emailben is kiküldésre kerül számodra.
Amennyiben a kért díjbekérőt mégsem szeretnéd rendezni, úgy itt a Függőben lévő fizetés alatt a műveleti ikonra (3 pont ikon) kattintva tudod lemondani a Fizetési folyamat megszakítása opcióval.
Ugyanezen műveleti ikon alatt van lehetőséged akár a kért díjbekérőt bankkártyával rendezni az Azonnali fizetés bankkártyával nevű opcióval.
Fontos tudnod, hogy amíg ezen függőben lévő folyamat nem kerül rendezésre, vagy lemondásra/megszakításra, addig nem tudsz másik csomagra előfizetést kezdeményezni. Így azt fogod tapasztalni, hogy inaktívak a gombok az egyes szolgáltatások sorában, ugyanis a rendszerben egyszerre csak egy csomagra tudsz tranzakciót indítani.
Amennyiben sikertelen bankkártyás fizetési folyamatod van, az szintén a Függőben lévő előfizetésnél jelenik meg és szintén a fent leírtak érvényesek rá.
Amennyiben már rendelkezel élő előfizetéssel, láthatod az alábbi információkat:
szolgáltatás neve
csomag neve és gyakorisága (pl. éves vagy havi)
státusza
Aktív: élő előfizetés
Inaktív: nincs élő előfizetés
Free: az adott szolgáltatás ingyenes előfizetését használod, melyben korlátozott funkciók érhetőek el
lejárat dátuma
megújul-e a csomag
Aktív előfizetés esetén bármikor lehetőséged van magasabb csomagra váltani, ehhez kattints a Csomagot váltok gombra.
Rendszerünk jelenlegi működése szerint, nagyobb csomagra váltásnál nem a különbözetet szükséges kifizetni, hanem a nagyobb csomag teljes díját. Azonban érdemes tudnod, hogy természetesen a korábban már befizetett összeg maradéka nem vész el - rendszerünk automatikusan hozzákalkulálja a lejárati időszakhoz, időarányosan átszámítva a kisebb csomag fennmaradó díját.
A csomag melletti 3 pontra kattintva le is mondhatod előfizetésedet, amennyiben a következő időszakra nem szeretnél előfizetni. Ez azt jelenti, hogy a csomag a lejáratig érvényes, azt követően azonban nem újul meg és automatikusan átkerülsz a szolgáltatás ingyenes részébe.