A Beállítások/Előfizetéseim menüpontban kezelheted előfizetéseidet.
Ha előfizetést szeretnél választani, akkor a szolgáltatás sorában található Előfizetek gombot szükséges használnod. Ezután választhatsz, hogy melyik csomag ideális számodra, illetve, hogy havi vagy éves bontásban szeretnéd azt megvásárolni.
A csomag kiválasztása után rendszerünk továbbirányít egy összesítő felületre, ahol kitudod választani a fizetés módját és véglegesítheted a vásárlást a Tovább a fizetéshez gombbal.
Jelenleg átutalással vagy bankkártyával van lehetőséged az előfizetést megtenni. Bankkártyás fizetés esetén a rendszer azonnal aktiválja majd számodra a csomagot. Átutalás esetén pedig 1 munkanapot vesz igénybe, míg a rendszer ellenőrzi a befizetéseket. Fontos, hogy utaláskor a kapott díjbekérő sorszámát tüntesd fel a közleményben.
Amennyiben már rendelkezel élő előfizetéssel, láthatod az alábbi információkat:
szolgáltatás neve
csomag neve és gyakorisága (pl. éves vagy havi)
státusza
Aktív: élő előfizetés
Inaktív: nincs élő előfizetés
Free: az adott szolgáltatás ingyenes előfizetését használod, melyben korlátozott funkciók érhetőek el
lejárat dátuma
megújul-e a csomag
Aktív előfizetés esetén bármikor lehetőséged van magasabb csomagra váltani, ehhez kattints a Csomagot váltok gombra.
Rendszerünk jelenlegi működése szerint, nagyobb csomagra váltásnál nem a különbözetet szükséges kifizetni, hanem a nagyobb csomag teljes díját. Azonban érdemes tudnod, hogy természetesen a korábban már befizetett összeg maradéka nem vész el - rendszerünk automatikusan hozzákalkulálja a lejárati időszakhoz, időarányosan átszámítva a kisebb csomag fennmaradó díját.
A csomag melletti 3 pontra kattintva le is mondhatod előfizetésedet, amennyiben a következő időszakra nem szeretnél előfizetni. Ez azt jelenti, hogy a csomag a lejáratig érvényes, azt követően azonban nem újul meg és automatikusan átkerülsz a szolgáltatás ingyenes részébe.
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig