A Beállítások/Előfizetéseim menüpontban kezelheted előfizetéseidet.

Aktuális árainkat az alábbi linken éred el: https://www.billingo.hu/arak

Előfizetés

Ha előfizetést szeretnél választani, akkor a szolgáltatás sorában található Előfizetek gombot szükséges használnod. Ezután választhatsz, hogy melyik csomag ideális számodra, illetve a csomagok felsorolása felett adhatod meg, hogy havi vagy éves bontásban szeretnéd azt megvásárolni.

Névtelen13.png

Névtelen14.png

A csomag kiválasztása után rendszerünk továbbirányít egy összesítő felületre, ahol kitudod választani a fizetés módját és véglegesítheted a vásárlást a Tovább a fizetéshez gombbal.

Névtelen15.png

Jelenleg átutalással vagy bankkártyával van lehetőséged az előfizetést megtenni. Bankkártyás fizetés esetén a rendszer azonnal a fizetési felületre irányít és sikeres kifizetést követően aktiválja majd számodra a csomagot.

Átutalás esetén 1 munkanapot vesz igénybe, míg a rendszer ellenőrzi a befizetéseket. Fontos, hogy utaláskor a kapott díjbekérő sorszámát tüntesd fel a közleményben. A díjbekérőt fiókodban a Beállítások/Előfizetéseim/Függőben lévő fizetés fül alatt találod, továbbá emailben is kiküldésre kerül számodra.

Amennyiben a kért díjbekérőt mégsem szeretnéd rendezni, úgy itt a Függőben lévő fizetés alatt a műveleti ikonra (3 pont ikon) kattintva tudod lemondani a Fizetési folyamat megszakítása opcióval.

Ugyanezen műveleti ikon alatt van lehetőséged akár a kért díjbekérőt bankkártyával rendezni az Azonnali fizetés bankkártyával nevű opcióval.

image-20251201-134840.png

Fontos tudnod, hogy amíg ezen függőben lévő folyamat nem kerül rendezésre, vagy lemondásra/megszakításra, addig nem tudsz másik csomagra előfizetést kezdeményezni. Így azt fogod tapasztalni, hogy inaktívak a gombok az egyes szolgáltatások sorában, ugyanis a rendszerben egyszerre csak egy csomagra tudsz tranzakciót indítani.

Amennyiben sikertelen bankkártyás fizetési folyamatod van, az szintén a Függőben lévő előfizetésnél jelenik meg és szintén a fent leírtak érvényesek rá.


Amennyiben már rendelkezel élő előfizetéssel, láthatod az alábbi információkat:

image-20250327-111129.png
  • szolgáltatás neve

  • csomag neve és gyakorisága (pl. éves vagy havi)

  • státusza

    • Aktív: élő előfizetés

    • Inaktív: nincs élő előfizetés

    • Free: az adott szolgáltatás ingyenes előfizetését használod, melyben korlátozott funkciók érhetőek el

  • lejárat dátuma

  • megújul-e a csomag


Csomagváltás

Aktív előfizetés esetén bármikor lehetőséged van magasabb csomagra váltani, ehhez kattints a Csomagot váltok gombra.

image-20250327-112114.png

Rendszerünk jelenlegi működése szerint, nagyobb csomagra váltásnál nem a különbözetet szükséges kifizetni, hanem a nagyobb csomag teljes díját. Azonban érdemes tudnod, hogy természetesen a korábban már befizetett összeg maradéka nem vész el - rendszerünk automatikusan hozzákalkulálja a lejárati időszakhoz, időarányosan átszámítva a kisebb csomag fennmaradó díját.

Előfizetés lemondás

A csomag melletti 3 pontra kattintva le is mondhatod előfizetésedet, amennyiben a következő időszakra nem szeretnél előfizetni. Ez azt jelenti, hogy a csomag a lejáratig érvényes, azt követően azonban nem újul meg és automatikusan átkerülsz a szolgáltatás ingyenes részébe.

image-20250327-112230.png

Oldal tetejére