Az OpenCart webáruházba érkező rendelések adminisztrációját a kezelőfelületen könnyedén el tudod végezni. A felület lehetőséget biztosít a közvetlen számla kiállítási lehetőségekre is. Segédletünkben erre vonatkozóan mutatunk be egy példa rendelés kezelést.
A segédletben meghatározott adatok tájékoztató jellegűek, mivel minden felhasználó számára más beállítás az optimális, így ügyelned kell arra, hogy a megfelelő adatokat töltsd ki a felületen.
A webshopból leadott rendeléseket a Sales menüpont Orders almenüjében tárolja az adminisztrációs felület.
Itt a beérkező tétel melletti szem ikonra kattintva tudod megnézni az adott rendelés részleteit.
A rendelési adatlapon megtalálhatók a vásárló adatai, a rendelés adatai és a rendelési tételek egyaránt külön blokkokra bontva.
A fizetési mód az Order Details blokkban látható. Abban az esetben, ha módosítani szeretnél az adott rendelés adatain, úgy azt a ceruza ikonra kattintva teheted meg.
A számlázási lehetőség az Options blokkban az Invoice sorban helyezkedik el. A sor végén megjelenített fogaskerék ikonra kattintva a megfelelő beállításokkal a rendszer kiállítja a számlát és a Billingo beállításokból adódóan továbbítja a felhasználónak.
A kiállított számla sorszáma megjelenik az Invoice sorban, ebben az esetben sikeresen elkészült a számla.
A vevő számára (ha beállítottuk a Billingo modulban) egy e-mailben érkezik meg a kiállított számla letöltési lehetősége:
A letöltés gomb a Billingo felületére irányítja a felhasználót ahol a számlájának fenntartott egyedi linkről letöltheti az adott tételt.
A próbavásárlásból kiállított számla innentől rendelkezésre áll a vásárlónak:
Kérdésed van, információra van szükséged?
Lépj kapcsolatba velünk.
Hétfőtől péntekig (munkanapokon)
7:00-18:00 óráig